11 Ağustos 2009 Salı

İbrahim Çenet ( Muhtar ) / İŞKENCE


İŞKENCE

İşkence !
bütün gece
işkenceler
Benim işkencelerim
Kanıksadım artık sizi
Damarımda ki kan kadar
Bütün diktatör ülkelerde
kendisine her ne ad vermişse
İşkencede onun gölgesi.
İşkence;siz, hepiniz,
varsıl-yoksulyemek yemişsinizdir !
Ya hiç işkence yedinizmi;
çocuk çığlıkları arasında
Uyuşan bedenlere verilen elektrikler.
İnsan, beyin , duygu
duygularım
Özlem, özgürlük, özlemim
İşkence; düşünen beyne işkenceler
Benim işkencelerim
Kanıksadım artık sizi
damarımda ki kan kadar.
Ben sanırdım ki, insan sadece
sevdiği şeylere aşık oluyor
Ancak bazen kanıksarmış
acıyı işkenceyide.
Nasıl ******lik, sınıflı dünyanın
en eski ve zorunlu işiyse
işkencede sınıflı toplumun
Doğa ve doğal yasa gereği
kendinden güçsüzü yemek töredir
hayvanlar dünyasında
Sahi siz hiç hemcinsine işkence yapan hayvan gördünüzmü ?
İşkence
işkenceler
benim işkencelerim
Kanıksadım artık sizi
Damarımda ki kan kadar.
Ne kadar özledimse özgürlüğü
Sizide kanıksadam o kadar.
Kim demiş işkence güzel !
Ne olur dokunmayın ütopyama
Ah ! Yok olsun işkence
Tıpkı onu var eden sınıflı toplum ve
devlet gibi !

İbrahim ÇENET
(2005 yılı Kuzey kutbu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder